Настройкі

Настройкі шрыфту
PT Sans
Times New Roman
Памер
A
A
A
Міжлітарная адлегласць
Стандартнае
Павялічанае
Вялікае
Колеравая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Дзятлаўскі
раённы
выканаўчы
камітэт

Звароты грамадзян i юрыдычных асобаў

Паважаны наведвальнік!

Звярнуцца ў Дзятлаўскі раённы выканаўчы камітэт можна:

 - з вусным зваротам на асабістым прыёме кіраўніцтва райвыканкама;
Запісацца на прыём да старшыні райвыканкама можна:
- па тэлефоне 61251 (запіс вядзецца штодня, акрамя суботы і нядзелі, з 8.00 да 13.00 і з 14.00 да 17.00);
- у Дзятлаўскім райвыканкаме (вул.Леніна, 18, каб.114);
Запіс на прыём да старшыні Дзятлаўскага райвыканкама або папярэдняе кансультаванне грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб па пытаннях правядзення асабістага прыёму ажыццяўляе намеснік начальніка аддзела па юрыдычнай працы, зваротах грамадзян і юрыдычных асоб Панкевіч Марына Лявонаўна

з пісьмовым зваротам, які накіроўваецца па адрасе: 231471, г. Дзятлава, вул.Леніна, 18

- з электронным зваротам па электроннай пошце isp@dyatlovo.gov.by або выкарыстоўваючы сэрвіс “Электронныя звароты”.

Рашэння Дзятлаўскага раённага выканаўчага камітэта па зваротах (прапановах, заявах, скаргах) грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама юрыдычных асоб, могуць быць абскарджаны ў Гродзенскі абласны выканаўчы камітэт, размешчаны па адрасе: вул.Ажэшкі, 3, г. Гродна.

Рэжым работы Гродзенскага абласнога выканаўчага камітэта:

з 8.30 да 17.30 гадзін

абед з 13.00 да 14.00 гадзін

Выхадны: субота, нядзеля.

Патрабаванні, што прад'яўляюцца да зваротаў у адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў":

Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.

Пісьмовыя звароты грамадзян павінны ўтрымліваць:

назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;

прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна;

адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);

выкладанне сутнасці звароту;

асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).

Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць:
назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
поўнае найменаванне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
выкладанне сутнасці звароту;
прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераны пячаткай юрыдычнай асобы.

Тэкст звароту павінен паддавацца прачытання. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны выразным, разборлівым почыркам. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.

Да пісьмовых зваротаў, падаваным прадстаўнікамі заяўнікаў, прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэту інфармацыю.

Пакіданне зваротаў без разгляду.
Пісьмовыя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі:
звароты не адпавядаюць патрабаванням, устаноўленым Законам Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў";
звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскiм працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
звароты ўтрымліваюць пытанні, рашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі, у тым ліку калі заўвагі і (або) прапановы, унесеныя ў кнігу заўваг і прапаноў, не адносяцца да дзейнасці гэтай арганізацыі, індывідуальнага прадпрымальніка, не датычацца якасці вырабляемых (рэалізуемых) імі тавараў, выконваемых работ, аказваемых паслуг;
прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
заяўнікам пададзены паўторны зварот, у тым ліку занесены ў кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

Вусныя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі:
не прад'яўленыя дакументы, якія сведчаць асобу заяўнікаў, іх прадстаўнікоў, а таксама дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў;
звароты ўтрымліваюць пытанні, рашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якой праводзіцца асабісты прыём;
заяўніку падчас асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія цікавяць яго пытанні альбо перапіска з гэтым заяўнікам па такіх пытаннях была спыненая;
заяўнік падчас асабістага прыёму дапускае ўжыванне нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.

             Абскарджанне адказаў на зварот

1. Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячую арганізацыю.

Інфармацыя аб назве, месцы знаходжання і рэжыме работы вышэйстаячых арганізацый размяшчаецца ў арганізацыях у агульнадаступных месцах (на інфармацыйных стэндах, табло і (або) іншым спосабам).

2. Вышэйстаячая арганізацыя пры паступленні такой скаргі правярае змяшчаюцца ў ёй звесткі і пры наяўнасці падстаў для станоўчага вырашэння выкладзеных у звароце пытанняў разглядае зварот па сутнасці або выдае адпаведным арганізацыям, разглядае зварот па сутнасці, абавязковае для выканання прадпісанне аб належным рашэнні гэтых пытанняў, пра што паведамляе заяўнiку.

Арганізацыя, якая атрымала такое прадпісанне, павінна выканаць яго ў названы ў прадпісанні тэрмін, але не пазней за адзін месяц і на працягу трох рабочых дзён паведаміць пра гэта ў вышэйстаячую арганізацыю, а таксама накіраваць адказ заяўніку.

3. Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці пасля абскарджання ў вышэйстаячую арганізацыю могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.

4. Адказ на скаргу ў вышэйстаячую арганізацыю можа быць абскарджаны ў суд, калі пры разглядзе гэтай скаргі прынятае новае рашэнне, якое адносіцца да кампетэнцыі адпаведнай вышэйстаячай арганізацыі.

5. Разгляд вышэйстаячай арганізацыяй скаргі па сутнасці ажыццяўляецца ў парадку і тэрміны, устаноўленыя гэтым Законам для разгляду зваротаў.
6. Адказ на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці арганізацыі, якая не мае вышэйстаячай арганізацыі, а таксама індывідуальнага прадпрымальніка могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.

Пералік дзяржаўных органаў, іншых арганізацый, адказных за разгляд зваротаў па сутнасці ў асобных сферах жыццядзейнасці насельніцтва, зацверджаны Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. № 498 "Аб дадатковых мерах па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асобаў".