Настройкі
Настройкі шрыфту
Arial
Times New Roman
Памер шрыфту
A
A
A
Міжлітарная адлегласць
Стандартнае
Павялічанае
Вялікае
Колеравая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Дзятлаўскі раённы выканаўчы камітэт
Галоўная / Навiны / Навiны рэспублiкi
22.12.2020

Дзяржкаммаёмасці змяніла парадак падачы і афармлення дакументаў для рэгістрацыі

З 3 студзеня 2021 года ўступаюць у сілу змяненні ў інструкцыю аб парадку падачы і афармлення дакументаў, неабходных для ажыццяўлення рэгiстрацыйных дзеянняў, для іх далейшага накіравання з дапамогай паштовай сувязі або перадачы ў выглядзе электронных дакументаў. Аб гэтым БЕЛТА паведамілі ў прэс-службе Дзяржаўнага камітэта па маёмасці. У прыватнасці, новаўвядзенні будуць датычыцца ўзаемадзеяння паміж натарыусамі і рэгістратарамі арганізацый па дзяржрэгістрацыі нерухомай маёмасці, правоў на яе і здзелак з ёй. Так, пры прадстаўленні інтарэсаў асоб, якія звярнуліся па ажыццяўленне натарыяльнага дзеяння, натарыусы будуць падаваць заяву на адміністрацыйную працэдуру ў сферы дзяржрэгістрацыі нерухомай маёмасці, правоў на яе і здзелак з ёй выключна ў электроннай форме. Падача такой заявы будзе магчыма з 20 чэрвеня 2021 гады пасля дапрацоўкі інфармацыйных (электронных) рэсурсаў (сістэм) Беларускай натарыяльнай палаты. Накіроўваць дакументы па пошце з гэтай даты можна будзе толькі ў выпадку тэхнічнага збою, які зробіць немагчымай адпраўку ў электронным выглядзе.-0-